
Μέχρι σήμερα έχει προωθηθεί η κατασκευή υδατοδρομίων με ανάδοχο το Δημόσιο. Το έργο της κατασκευής ενός υδατοδρομίου, προϋπολογισμού της τάξεως των 50.000-100.000 ευρώ, περιλαμβάνει -κατά βάση- μία πλωτή εξέδρα και έναν λυόμενο χώρο αναμονής των επιβατών. Το κόστος υλοποίησης το αναλαμβάνει είτε ο ιδιώτης είτε το Δημόσιο. Βάσει, δηλαδή, του νόμου, οι δήμοι, τα λιμενικά ταμεία ή οι οργανισμοί λιμένος μπορούν να υποβάλουν αίτηση για την έκδοση σχετικής άδειας.
Οι εν λόγω φορείς θα διαθέτουν και την ιδιοκτησία των συγκεκριμένων εγκαταστάσεων, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να αναθέτουν τη λειτουργία σε ιδιωτική εταιρεία.
Τα κεντρικά υδατοδρόμια θα είναι στο Φάληρο και στη Θεσσαλονίκη«Προσπαθούμε να ανοίξουμε τον δρόμο ώστε να επέλθει η συνολική ανάπτυξη για το συγκεκριμένο μέσο, αρκεί να ξεπεραστούν οι "παιδικές ασθένειες" του ξεκινήματος, καθώς ο κλάδος τώρα δημιουργείται. Απαιτείται συντονισμός φορέων για να εκδοθούν οι πρώτες αδειοδοτήσεις, υπάρχουν όμως κάποιοι παράγοντες που δυστυχώς καθυστερούν τη διαδικασία» επισημαίνει ο Νικόλας Χαραλάμπους, δηλώνοντας όμως ταυτόχρονα αισιόδοξος: «Κάποια υδατοδρόμια είναι στην τελική φάση αδειοδότησης κι απομένουν οι τελευταίες υπογραφές. Ο στόχος είναι να έχουμε 100 υδατοδρόμια μέχρι το 2016, σε κάθε περιφέρεια της χώρας -τα κεντρικά σε Φάληρο και Θεσσαλονίκη-, ενώ η χώρα μας θα μπορούσε να έχει υπό πλήρη λειτουργία ακόμη και 500!».
Το κόστος για τους επιβάτες αναμένεται να κυμανθεί στα 75 ευρώ ανά μισή ώρα πτήσηςΑν οι διαδικασίες συνεχιστούν ομαλά, τότε η «Hellenic Seaplanes» θα ξεκινήσει τις πρώτες της πτήσεις τον Απρίλιο του 2015, σε Βόλο, Σποράδες, Εύβοια, καθώς και στη γραμμή Φάληρο-Τήνος-Πάτμος-Σάμος. Η μεταφορά με αυτό το μέσο απευθύνεται σε όλα τα… πορτοφόλια, καθώς οι τιμές θα κυμαίνονται στα 75 ευρώ το άτομο ανά μισή ώρα πτήσης.
Το κόστος για τους επιβάτες αναμένεται να κυμανθεί στα 75 ευρώ ανά μισή ώρα πτήσηςΑν οι διαδικασίες συνεχιστούν ομαλά, τότε η «Hellenic Seaplanes» θα ξεκινήσει τις πρώτες της πτήσεις τον Απρίλιο του 2015, σε Βόλο, Σποράδες, Εύβοια, καθώς και στη γραμμή Φάληρο-Τήνος-Πάτμος-Σάμος. Η μεταφορά με αυτό το μέσο απευθύνεται σε όλα τα… πορτοφόλια, καθώς οι τιμές θα κυμαίνονται στα 75 ευρώ το άτομο ανά μισή ώρα πτήσης.
Δηλαδή το δρομολόγιο Αθήνα-Πάτμος, που διαρκεί περίπου 45 λεπτά, θα κοστίζει 100 ευρώ, τιμή πλήρως ανταγωνιστική με τα πλοία της γραμμής, που διανύουν την ίδια απόσταση σε περισσότερες από 15 ώρες. Είναι ξεκάθαρο πως στα πλεονεκτήματα μετακίνησης με τα υδροπλάνα περιλαμβάνεται και ο χρόνος που θα εξοικονομούν οι ταξιδιώτες.
«Τα υδροπλάνα θα μπορούν να αξιοποιηθούν και σε περιπτώσεις αεροδιακομιδής ασθενών, σε θαλάσσια ατυχήματα αλλά και σε ειδικές πτήσεις τσάρτερ, αναλόγως των προτιμήσεων των πελατών» καταλήγει ο πρόεδρος της «Hellenic Seaplanes».
«Τα υδροπλάνα θα μπορούν να αξιοποιηθούν και σε περιπτώσεις αεροδιακομιδής ασθενών, σε θαλάσσια ατυχήματα αλλά και σε ειδικές πτήσεις τσάρτερ, αναλόγως των προτιμήσεων των πελατών» καταλήγει ο πρόεδρος της «Hellenic Seaplanes».
Πηγή : zougla