Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Παναγιώτης Μελάς : Δελτίο τύπου 5-12-2014

Ο Βουλευτής Παναγιώτης Μελάς προέβη στην ακόλουθη δήλωση:


Δεν με απασχολεί αν το κόμμα των Ανεξάρτητων Ελλήνων προβεί σε νόμιμες ενέργειες, επειδή ανέφερα ότι 3-4 βουλευτές προβληματίζονται σχετικά με την εκλογή ή όχι Προέδρου της Δημοκρατίας. 

Η πραγματικότητα είναι, ότι προβληματίζονταν, όπως και εγώ και σε προσωπικές συζητήσεις μας, στη Βουλή με τον κάθε ένα ξεχωριστά, μου έλεγαν ότι συμφωνούσαν με τον προβληματισμό μου και όχι ότι θα ψήφιζαν Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Μάλιστα, ένας εξ αυτών, μου ζήτησε να μεσολαβήσω στον Πάνο Καμμένο προκειμένου να τον πείσω να ψηφίσουμε Πρόεδρο της Δημοκρατίας, διότι αυτό, του το έλεγε η πλειοψηφία των ψηφοφόρων του.

Όταν όμως το είπα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα, ότι πρέπει να μελετήσουμε τo όλο θέμα και μετά να αποφασίσουμε αν θα ψηφίσουμε ή όχι Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο Πάνος Καμμένος αντέδρασε και κανείς από τους συναδέλφους δεν είχε το θάρρος να μιλήσει. 

Ονόματα δεν θα αναφέρω τώρα. Εάν για κάποιο λόγω απαιτηθεί δεν έχω αντίρρηση, με όρκο στο Ευαγγέλιο, να τα αναφέρω.¨ 

Πηγή : Γραφείο Παναγιώτη Μελά