Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Σταύρος Κυριακάκης : Συνέντευξη στο mikrocosmos. Live την Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου στις 10:30 μ.μ. στο Άλικο, Αγίου Δημητρίου 16, Ψυρρή

Πες πως αντάμωσες τον   

Κόκοτα με τον BobMarley

Μια ιδιαίτερη βραδιά ετοιμάζει ο Σταύρος Κυριακάκης μαζί με τους κορυφαίους μουσικούς στο είδος τους, Γιώργο Λιμάκη, Γιώτη Κιουρτζόγλου και Βαγγέλη Καρίπη, καθώς θα παίξουν όλα τα γνωστά κι αγαπημένα μας λαϊκά τραγούδια, αλλά κάπως αλλιώς! Λίγο πιο μπλουζ, ροκ και groove…


Διασκευάζοντας και διασκεδάζοντας…. Αυτό υπόσχεστε στο κοινό που θα σας ακούσει;
Αυτό υποσχόμαστε σε εμάς τους ίδιους, γιατί αυτός είναι ο μόνος λόγος για να παίζουμε. Κάτι σαν μουσική ψυχοθεραπεία, χωρίς περιορισμούς στο παίξιμο μας και χωρίς πολλούς κανόνες. Αυτό φαίνεται ότι περνάει και στον κόσμο και όλοι μαζί περνάμε καλά
Στα τραγούδια που παίζεις δίνεις έναν τόνο μπλουζ-ροκ. Μπορεί δηλαδή ένα ρεμπέτικο να το αποδώσεις έτσι, ώστε να αλλάξει εντελώς, να είναι ένα άλλο τραγούδι;
Από μικρό παιδί η μεγάλη μουσική μου αγάπη ήταν το μπλουζ. Με τα χρόνια επηρεάστηκε το παίξιμο μου και το μουσικό μου ύφος. Τώρα πια όλα τα τραγούδια που αγαπάω και παίζω στα live μου έχουν αυτήν μπλουζ διάθεση που με αντιπροσωπεύει απόλυτα. Φαντάσου με μαύρη μπλουζ διάθεση το υπέροχο τραγούδι του Βασίλη Τσιτσάνη «θα πάω εκεί στην αραπιά»
Σε αυτό το πλαίσιο του «πειράγματος» των τραγουδιών και του τρόπου που έμαθες να παίζεις, έχεις συνοδοιπόρους μουσικούς που παίζουν κρουστά, μπάσο, κιθάρα..
Έχω την χαρά και την τιμή να παίζω με καταπληκτικούς μουσικούς.
Στην κιθάρα, χρόνια φίλος και συνεργάτης, ο Γιώργος Λιμάκης, ένας καταπληκτικός κιθαρίστας με δικό του ύφος, που έχει βάλει το χέρι του στις περισσότερες διασκευές. Στο μπάσο είναι ο μοναδικός Γιώτης Κιουρτζόγλου, που κάθε φορά μας αφήνει άφωνους. Στα κρουστά ο φοβερός Βαγγέλης Καρίπης, που στο αίμα του τρέχει ο ρυθμός και το groove. Αν μου έλεγε κάποιος, πριν λίγο καιρό, ότι θα έπαιζα με αυτούς τους μουσικούς, θα του έλεγα ότι μου κάνει πλάκα….. Το πιο σπουδαίο όμως είναι ότι παίζουμε σαν μια καλή παρέα.

Ο κόσμος έχει συνηθίσει πλέον να ακούει λαϊκά τραγούδια…αλλιώς;
Τα τελευταία χρόνια όλο και πιο πολλά σχήματα και μουσικοί διασκευάζουν γνωστά παλιά ελληνικά τραγούδια. Κάποια από αυτά έχουν αγαπηθεί από τον κόσμο και είναι λογικό. Όλοι έχουμε μέσα μας τους ήχους και τα τραγούδια που άκουγαν οι γονείς μας και έπαιζαν τα ραδιόφωνα όταν ήμασταν παιδιά. Μια ωραία και φρέσκια ματιά τα κάνει πάλι αγαπημένα.
Εσύ όμως παίζεις ερασιτεχνικά, αφού ασχολείσαι επαγγελματικά με κάτι εντελώς διαφορετικό.
Προτιμώ να παίζω επαγγελματικά ως ερασιτέχνης και όχι ερασιτεχνικά ως επαγγελματίας, για να διαφυλάξω ότι θα παίζω μόνο όταν θέλω και μόνο ότι θέλω. Η δουλειά μου είναι ιδιοκτήτης σε  ένα καφέ-μπαρ στα Κύθηρα , Το Αραχτοπωλείο, που πάντα παίζει καλή μουσική που εντελώς δημοκρατικά επιλέγω μόνο εγώ…
Ζεις δηλαδή τον μισό χρόνο στα Κύθηρα και τους άλλους έξι μήνες στην Κρήτη, ενώ στην Αθήνα έρχεσαι μόνο για live;
Μεγάλωσα στον Πειραιά και πάντα ψάχνω ευκαιρία να δω τους φίλους μου και να περάσω από τα αγαπημένα μου στέκια . Τα live μου δίνουν την δικαιολογία να έρχομαι συχνά και να κάθομαι αρκετό καιρό. Ο τόπος διαμονής μου όμως είναι η Κρήτη τον χειμώνα και τα Κύθηρα το καλοκαίρι.
Γιατί επιλέξατε έναν νέο πολυχώρο, το Άλικο;
Είναι το τρίτο μας live στο Άλικο και νομίζω ότι βρήκαμε τον χώρο που μας δίνει όλα όσα θέλουμε. Είναι ένας υπέροχος χώρος, με μουσική αύρα και ωραίους ανθρώπους. Από τους ιδιοκτήτες μέχρι το προσωπικό και από τους πελάτες μέχρι τους περαστικούς, παίρνεις θετική ενέργεια που συμπληρώνει απόλυτα τις μουσικές στιγμές που θες να μοιραστείς μαζί τους.
Το live θα γίνει την Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου στις 10:30 μ.μ. στο Άλικο, Αγίου Δημητρίου 16, Ψυρρή
Πηγή: mikrcosmos.gr